Bestellen en Verzenden

Bestellen

 

1. Hoe kan ik een product bestellen?


U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "Bestellen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [Ga verder met winkelen] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken.

 

2. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?


Als u op de winkelwagen klikt, vindt u een overzicht van het aantal producten en de kosten.

 

3. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?


U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelwagen. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een op x (kruis) te klikken achter dit product.

 

4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?


Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u max binnen 24 uur een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

 

5. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?


Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verwerkt is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

 

6. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verwerkt of verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

 

7. Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?


Binnen onze webshop doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met de klantenservice van de tulpbedden.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

 

8. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?


U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling en na het maken van afspraak met onze klanten service.

 

9. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?


U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen tevens informeert de klantenservice voor details. 

 

Bezorgen

 

1. Wat zijn de levertijden?

 

Nadat tulpbedden.nl uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u binnen één werkdag de informatie betreft de voorraadstatus van uw bestelling. Indien uw bestelling op voorraad is en uw betaling is verwerkt, streeft tulpbedden.nl ernaar de bestelling binnen twee weken te bezorgen. U ontvangt van ons een bevestiging welke dag uw bestelling wordt bezorgd. Indien uw bestelling niet op voorraad is, ontvangt u van ons een e-mail met de te verwachte levertijd. Bij spoed bestellingen/ leveringen (binnen 1 week) worden er 10% van het totale bedrag extra in rekening gebracht. Alle artikelen welke met TNT post mee kan, zullen vooraf door de klant betaald en daarna verzonden worden.

 

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?


Als u niet aanwezig bent op het moment dat de TNT met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. Daarna kunt u verder met TNT afhandelen. Als tulpbedden.nl zelf bezorgt wordt u altijd gebeld, datum en tijd afgesproken over de levering van uw bestelling.

 

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?

 


De volgende verzendkosten worden berekend:

 

a. alle artikelen welke met TNT mee kan worden via TNT verzonden. Voor hoogte kosten zie tarieven TNT

b. Levering binnen Rotterdam Gratis

c. Omliggende Gemeenten € 19.-

c. Zuid Holland € 29.-                                                                                                                                        

e. Overige woonplaatsen nader overeen te komen afhankelijk van de afstand en de bestellingen.

f. tulpbedden.nl bezorgt ook in België en Duitsland

 

4. Hoe worden de artikelen geleverd?

Alle artikelen worden in dozen of plastic verpakkingen geleverd, tenzij anders is overeengekomen.

 

5. Retourneren

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

In principe worden de verkochte goederen niet terug genomen, mede ook om hygiënische redenen, uitzonderingen daar gelaten. Neem bij onduidelijke zaken en retourneren altijd contact op met onze klanten service.

 

 

Op welke manieren kan ik betalen

 

1. Ideal:


U kunt via Ideal betalen bij tulpbedden.nl. Ideal is veilig en betrouwbaar om betalingen te doen op het internet. U doet u betaling via uw eigen bank. U heeft er geen aparte rekening voor nodig om te betalen. Kies om gebruik te maken van Ideal de optie Ideal in de kassa. Hieronder de voordelen van Ideal.

Voordelen:
• Veilig, vertrouwd en gemakkelijk betalen op internet
• Het is een gratis onderdeel van Internetbankieren via uw eigen bank
• U heeft geen aparte rekening nodig om hier gebruik van te maken
• De betaling is meteen zichtbaar voor ons en gegarandeerd een snelle levering

 


2. Overmaken /vooraf betalen


Wilt u het bedrag liever overmaken naar ons, ook dat is geen probleem. Kies hiervoor overmaken in de kassa. Kies hiervoor als u niet zeker weet of wij de bestelling op voorraad hebben. Nadat u de bestelling heeft gedaan ontvangt u binnen 24 uur informatie over de bestelling. Hoort u niets binnen 24 uur na uw  betaling neem dan aub contact met onze klantenservice. De duur van uw betaling is echter afhankelijk van uw bank.

 

3.Betalen bij afleveren


Wilt u liever betalen bij afleveren aan de bezorger, ook dat kan bij tulpbedden.nl. Bij deze vorm van betalen rekent onze vervoerder een toeslag voor het bezorgen. Deze vorm van afrekenen dient u van te voren met de Klantenservice afgesproken te hebben.

Powered By OpenCart
Tulp bedden © 2019